Sökande

Jobbat två timmar idag. Många tycker det är onödigt och andra tycker det är pengar. Jag tycker det är pengar med tanke på att jag inte har så mycket jobb nu och kan ta mig dit på cykel så förlorara jag inget mer än fritid på det.
 
 
Att söka jobb är som ett heltidjobb! Sjukt jobbigt och jätte tråkigt med tanke på att man söker kanske 10 jobb i snitt per vecka men får kanske 2 svar tillbaka. Även om man inte har fått en chans att komma på intervju kan det ändå vara skönt att få något gensvar på sin ansökan. En sak som arbetsförmedlingen borde införa är att alla som söker personal till sitt företag igenom platsbanken borde ha en regel att alltid skicka ut svar i vilket fall som.
 
 
Inget jag har på mig idag men hade solen kunnat visa sig lite merså hade det kunnat vara möjligt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0