HAT

Detta kommer bli ett hat inlägg så för er som inte vill läsa så ber jag er sluta här!
 
På jobbet idag har jag mest stört mig på alla, säger dom inte fel saker så är dom ivägen eller något annat.
 
Slutar fem, går till bussen och är där kvart över fem. Bussen ska gå 17.28 och bussen kommer 17.58 Det är ju inte kallt ute och och det är ju verkligen sviiiiiin mycket snö ute. Ärligt talat, nu får fan folk skärpa sig. Förra året hade vi det dubbla med snö och vad händer nu när det kommit 10-15cm, allt är kaos! Tåg är inställda och bussar kommer inte. OCH varför har skånetrafiken en app om det inte fungerar? Där stod inte ett skit om att bussen skulle vara sen, detta förstörde min dag helt och hållet..
 
När jag väl var hemma så tog jag ett pass Zumba på underbara fitness, jag såg fram imot att komma hem och äta våfflor, det var super gott.
 
Hade fått ett brev från HRAK ihop om att jag skulle få någon ersättning från a-kassan men ack så fel jag hade. Eftersom dom är så jävla järndöa så förstår dom ingenting och vill ha alla papper upptyckta i huvudet och helst upplästa och skrivit med stor bokstäver.. Varför måste allting vara på komplicerat? A-kassan, facket, försäkringskassan, arbetsförmedlingen.. ja alla är korkade!! Var förresten dessutom på möte på arbetsförmedlingen idag innan jobbet men det gick faktiskt bra och man kan inte drömma om en bättre handledare än den jag har, han är super bra! :) En possitiv sak med denna dag.
 
Tror nog det får bli sängen för min del nu ... Orkar inte ens läsa igenom detta inlägg om det är något stavfel eller inte..!
 
Imorgon är sista jobbdagen för denna veckan sen återstår en weekend i Göteborg och det ska bli underbart skönt :)
 
Hoppas ni haft en lite bättre dag en mig. Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0