Weekend

Har haft en weekend i Göteborg tillsammans med min syster och hennes familj. Fick det i present när jag fyllde år.
 
Vi har verkligen haft det super mysigt, dock väldigt kallt. Närmre -17 brr.
 
Hur sysselsätter man en 4åring i 4h, hon fick fläta och leka frisör i mitt år. Det funka en stund.
 
Vi hade underbar utsickt från hotellrummet. Längst upp 13 våningen. Här skulle jag vilja fira nyår!
 
På lördag kvällen gick vi på "Jul på Liseberg", mysigt men otroligt kallt.
 
Söndag morgonen la jag kvar i sängen en extra stund och verkligen njöt. Hotell är lyx.
 
 
Tackar för en mycket fin födelsedagspresenten, måste nog faktiskt säga att hotellet och sällskapet var det bästa denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0