MINNEN

Har ägnat en del av min söndag till gammla bilder. Tog fram alla mina cd-skivor med foto.

Har där med konstaterat i en rad massa saker man saknar.

- 1000 tals hemska ego bilder (kanske inte direkt saknar detta)
- Att mina syskonbarn är lika som bär när dom var så.
- Att jag mer än någonsin saknar alla hemma fester!
- Att skoltiden ändå var ganska bra!
- Modet är en aning snyggare idag än för 5 år sedan..


..


Emmie några dagar gammal


Majas 2års kalas.


Maja som blöjbarn, numera en tuff 6åring


Nässkusinerna


Högstadiet, bilden får tala för sig själv <3


Crazy hemma fester .. snart dax för en ny sådan tror jag


Bara en liten del av alla härliga bilder jag har sparat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0