Fredag i rätt riktning.

Tänk om jag hade klarat av att ha fler fredagar som denna lite oftare!
 
Jobbat, ätit smörgåstårta med pappa & fikat med jordgubbar & glass tillsammans med två vänner :) Bara suttit och pratat och tagit det lungt. Helt enkel bara varit hemma. Detta händer mig ungefär 1 fredag på var andre månad, eller något sådant?
 
 
Tänk att få kunna sitta & dricka ett glas vin med denna utsikten framför sig. Det hade väl varit mysigt?
 
Imorgon väntas det shopping tillsammans med mamma :)
 
 
Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Agda

Då får du minsann komma till Sigtuna! ;)

Svar: Ja jag får väl göra det josse :) Men du vet du va? Jag kommer och hälsar på dig om 2 veckor ;D
Charlotte Svensson

2012-07-07 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0