Hemma igen!

Nu har vi anlänt till Skåne och Sjöbo igen.
 
Har haft en rolig helg tillsammans med vänner i Ullared, Falkenberg och Helsingborg. Allt detta på två dagar.
 
Vi började i Ullared där vi spendera hela lördagen. Senare på kvällen körde vi till vår stuga i Falkenberg där vi spendera resten av kvällen/natten.
 
Tanken var egentligen två dagar i Ullared men eftersom vi gick i Ullared så långt ut på kvällen på lördagen så föreslog jag den geniala idén att vi kunde köra till Helsingborg och Väla på söndagen istället. Alla nappa på det och så blev det. Nu är vi hemma igen och jag är mer än slut, har varit två super dagar men att vara dunderförkyld är inget vidare. Ipren, näsdukar och nässpray har räddat mig.
 
 
Iväntan på att få gå & fika..
 
 
Våra kvitto, tror Teddy slog rekord på att handla för endast 270kr.
 
 
Hade hur mycket gott som helst på kvällen i stugan och inget av det smaka något för mig, urtrist.. Inte ens vinet!
 
Det är en sak jag inte förstår, varför slutar smaklökarna att fungerna när man är förskyld? Det är ju super tråkigt.
 
 
Tog mig en barnköttbullar på Ikea idag, mycket fin tallrik.
 
 
Tackar alla mina kära vänner för två trevliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0