Jul i vårt hus

Nu har julen även anlänt till vårt hus. Iallafall på mitt rum! Städning stod på schemat och det känns ju löjligt att vänta ynka 6 dagar när man ändå hade julstädat lite smått idag.

Blev väckt av chefen idag, hon ville att jag skulle jobba men det ville inte jag. Kände att jag behövde vara hemma och försöka bli av med min förkylning. O faktiskt känns det som att det är på god väg. Imorgon tog jag mig på lite extra jobb på förskolan, vi får väl se hur jag mår imorgon kväll.

Nu ska jag mysa ner mig i min ren bäddade säng och njuta av ljusstakens underbara sken!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad mysigt. Själv handlade jag lite blommor idag och tänkte börja pynta så smått. Stjärnorna och stakarna får nog vänta till lördag men vill så gärna sätta upp dem nu :-) Längtar det är så mysigt med december. Krya på dig. Kram

Svar: Om du längtar så mycket varför vänta till lördag då? Ja jag bara älskar det, nu fattas bara allt julbak också (a). Längtar till vårt mys i Göteborg! Kram
Charlotte Svensson

2012-11-27 @ 18:49:27
Postat av: Therese

Ja det kan man undra ;-) Jobbar och orkar inte fixa när det är kväll. Så lördag får det bli, kanske fixar något litet innan men det stora får ske på lördag. Vi längtar också till Göteborg och massor av julstämning. Kram

Svar: Okej :) och massor av shopping, hih!. Kram
Charlotte Svensson

2012-11-27 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0