9e Oktober 2012

Denna tisdagen kunde inte blivit bättre.
 
Dagen började med 7 timmars jobb som avslutades med middag på restaurangen Upp eller Ner i Ystad tillsammans med några gammla klasskompisar från gymnasiet :)
 
 
 
Slog på stort och tog en tre rätters middag idag, allt var super gott. Speciellt huvudrätten! Desserten var inte alls god om jag ska vara ärlig.
 
 
Förrätt - Vitlöksbröd. (De andra tog sniglar men jag var väldigt skeptisk till det)
Huvudrätt - Pasta m. majskyckling & parmesansås.
Efterrätt - Nogatmousse m. inlagdaplommon. (Glömde såklart att ta bild på efterrätten men tog efteråt..)
 
Martin, Emma & Louise dela på någon sorts grillmeny.
 
Tror man fick, ½ majskycklingfilé, ½ Ryggbiff, ½ Curizokorv, Något slags revben, pommes, beásås och majskolv.. Kändes som mat i mängder. Så väldigt gott ut men jag ågrar mig inte en sekund över att jag tog min pasta, super duper god!
 
Imorgon är jag ledig, men då måste jag ta tag i en massa andra saker. Har gjort mig en ToDo lista, så jag inte glömmer, gör som sagt det ganska lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0