Ladies night

Ladies night var på Malmö arena igår & där var vi med.
 
När min svägerska fyllde år i sommras gav jag och min syster henne en biljett till ladies night & även en middag på Elysee. Det hon inte visste då var att även Carina, Mia, Malin & Malin skulle med. Igår tog jag, Therese & Linda bussen in till Malmö för att äta på Elysee och när vi kommer dit så sitter redan dem andra 4 vid bordet när vi kommer dit :) Hon blev överraskad och kvällen blev hur lyckad som helst.
 
Vi alla åt fondue så det stod ut ur öronen på oss, men att gå därifrån utan att äta deras otroligt goda tobleronemouse går inte, så jag och Linda dela på en :) Lika god som vanligt!
 
 
Tusen tack tjejer för en super trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0