Spin 45

Jag har kommit på varför jag tröttnat på att blogga!

1. Bildströmen mellan telefon och dator funkar inte alltid.

2. Blogg appen vill inte alltid blogga & det är sjukt frustrerande!!

3. När dessa två saker inte fungerar är jag för lat för att hämta sladden.. (Ingen bra ursäkt men när inte appen fungerar så dör jag lite inombords och jag blir så jäkla arg!!

Har varit på ett spinningpass ikväll, grymt bra, och varje gång man sitter där på cykeln tror jag alltid att jag inte kommer komma ut levandes, haha! Men lika skönt är det efteråt när man inser att man inte dog utan bara är sjukt trött :) detta var faktiskt mitt andra spinningpass denna vecka, känner mig riktigt flitig. För i den salen befinner jag mig inte ofta i, trivs bättre i den sal som är mitt i mot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0