Ups!

Fick precis ett sms.. "Du får uppdater din blogg tycker jag :)" Jag håller med, jag vill men har inte haft orken till det.
 
Helgen har varit en perfekt helg både lugn, lite partaj med vänner och kalas med släkten. En perfekt blandning. I fredags efter några timmars jobb körde Malin och jag iväg till Nova för lite shopping (ja ni förstår ju, helgen kunde inte börja bättre) sen körde vi och titta på handboll och sen bar det av till brorsan för att käka pizza. Han även med att vara taxi på natten!
 
Lördagen bestod av lite Sjöbo dagarna, lyssna på Anna Hertzman och köpte ny parfym. På kvällen åkte vi till Rönås byakrog och åt deras grillbuffe och förfesta till Törringe, där shaka vi rumpa hela natten lång!
 
I söndags bjöds det på middag på Sjöbo Kaffestuga, min mammas morbror fyllde år och bjöd oss på mat och kaffe där. Mycket god mat!
 
Ja ni hör ju själva, helgen kunde inte blivit bättre :)
 
 
Har en bild från helgen och det är från Rönås byakrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0