Info

Har precis kommit hem, hoppat ut ur duschen och satt mig här en liten stund innan det är hög tid att hoppa i sängen, klockan ringer 03.30 ..
 
Har varit på infomöte idag på fitness, alltid lika spännande.
 
 
För övrigt är där väldigt mycket just nu som jag mer än gärna bara skulle vilja ha. Tänk om man inte hade behövt tänka på pengar alltid, utan det bara alltid hade funnits där hos en, hur underbart hade inte det varit!!
 
Dessa snygga men vågade byxor skulle jag vilja ha. Såg på en blogg idag, en tjej som hade matchat som jäkligt snyggt. Gå gärna in och titta, mycket inspirerande och handlar mycket om mode, http://angelicascloset.se/ 
 
Hade även gärna åkt en eller två veckor utomland, haft en miljon jag kunde spenderat lite roliga saker på, gjort extensions i mitt hår, tatuerat mig .. listan kan göras lång! Varför var inte jag den där enda personen här i Sjöbo som van 10 miljoner?
 
 
Godnatt på er, hörs imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0