Oförglömligt!

Har inga ord för hur underbar denna helgen har varit. Tror nog detta har varit den bästa helgen någonsin!
 
Har alltid sagt att min dröm är att ha Perikles på min 20års fest, den gick i uppfyllelse! Kan inte beskriva i ord hur glad jag är över denna fest, alla var super glada och det var verkligen super roligt!!
 
Kommer fler bilder senare.. Malin har tagit med sin kamera och dom bilderna får jag förhoppningsvis idag :)
 
 
Igår tog vi en favorit i repris, åkte till Björka loge och dansa till Perikles. Kvällen avslutades hemma hos Linda och Joakim med grilladgris till nattamaud.
 
 
Finns inga bättre vänner än mina!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bara hålla med , så fort jag tänker på denna underbara kväll får jag tårar i ögonen, kommer aldrig att glömma den :)) Tack för en fantastisk kväll <3
Kram Linda

2012-09-23 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0