Upp & Ner

Inte den bästa dagen idag. Min mage har varit upp och ner, buhu! Tog mig igenom fem hektiska timmar på jobb, for direkt till apoteket för att köpa tabletter för sura uppstötningar, körde hem la mig i soffan och trodde det skulle hjälpa men nej!
 
Halv tre hade jag tid hos frisören och där tillbringa jag nästan två timmar och det räckte för att jag skulle vara helt slut igen. Har i princip levt i soffan resten av kvällen. Och nu börjar det kännas bra igen? Förstår inte vad det kan ha varit, hade till och med tankar på att det kanske skulle kunna vara en magkatarr.
 
Vi hoppas på det bästa för dessa tre dagar som kommer måste jag hålla mig frisk!!
 
 
Förresten, någon som är sugen på att vika si sådär 80 snapsvisehäfte?
Hoppas ni haft en lite bättre dag än mig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0