24 februari 2013

Idag har jag gjort ingenting & jag hatar det. Har dock lagt ut lite saker till försäljning och funderat en hel del på hur jag ska prioritera mina pengar. Blev inte mycket klokare på mina funderingar men kom iallafall fram till att jag ska ringa till hudkliniken imorgon och boka tid där, har inte bestämt mig var jag ska gå och få fotvård? Har ni kanske några tips? Jag går och bygger på mina naglar, men dom håller inte länge :( är det värt pengarna då? Oh har sån ångest! haha! Tänkt om man hade kunnat vara oberoende av pengar.
 
Ljusen & faten på bilden hitta jag & mamma på Åhléns i fredgas för en riktigt bra peng. Tycker dom är underbart fina så vi har skickat bud med Linda att hon ska handla fler :) Med tulpanerna till så har det blivit riktigt vårfint i vårt lilla hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0