Heldag i stan

Har haft en heldag i stan tillsammans med Maja & Malin. Fler sånna dagar tack! Handla ett par byxor & en stickad tröja, ni får se sen. Maja handla desto mer så tror hon är ganska nöjd :) Har en period nu då allt är helt värdelöst. Får aldrig rätt på mitt hår, massor av finnar, har inga kläder att ta på mig och hittar ingenting i affären!! Finns bara stickade tröjor eller helt vanliga t-shirts, inga fina blusar alls.. vad ska man ha på sig när man går på fest?? Jag hoppas verkligen denna tråkiga period snart är över för mig. Nej slut klagat för mig! Har ni också haft en bra dag? Ohhh, får inte glömma att skicka massor av grattis kramar till min syster som fyller år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0