1 vecka sen sist..

Jag lever, haha! Trot eller ej. Veckan som gått har varit fullspäckad & då blir den är sidan drabbad! Lite bilder har jag i alla fall skrapat fram, för fota glömmer jag inte. Måste berömma mig själv lite, för på instagram är jag mer aktiv! Joakim, se till och skaffa det nu så du kan följa mig där också :)
 
Har spenderat en del tid på sjukhuset hos min syster, nu är hon hemma och allt är bra! Har varit småbarns förälder några nätter, helt underbart! Fast, ska inte skaffa barn på ett bra tag!! Har handlat nya skor, visst är dom bedårande? :) Jag älskar dom! Har ätit svenska jordgubbar och glass. I lördags var jag ute med mina vänner och svängde dom lurveda! Alltså, det har varit en bra vecka. Denna veckan starta jag med jobb, bodypump och styrelsemöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0