Kalas

På bilden ser ni min moster tillsammans med Mira.
 
Har varit en väldigt lugn och trevlig söndag som avslutades med lite kalas för pappa. Känner mig ganska sliten efter gårdagens serveringsjobb, men vilket otroligt fint bröllop vi fick vara med om. Vigseln i kyrkan var något av det bästa jag varit med om, så vackert! Sen är det alltid lite extra att servera på ett bröllop där man känner brudparet, alla lyckohälsningar till er med stor kärlek! :) Nu laddar vi om för en ny arbetsvecka.
 
En sak till, har glömt att berätta att jag äntligen har blivit moster till en liten Malte :) Så underbart fin & jag bara längtar tills han kommer hem så jag får gosa med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0