Tyskland

Måste börja med att gratulera Tyskland till vinsten igår! 

Och idag har vi spenderat X antal timmar där nere för att fylla på förrådet med god dricka :) går åt en hel del när det är varmt ute, solen skiner & det är ljuvlig sommar!! Dock var det inte det bästa väderet idag. 

Det verkligen vräkte ner när vi kom över till Danmark...

Jag är ingen morgon människa.. det ska dröja länge tills jag ska gå upp 05.30 igen!! 


Väntan på färjan som skulle ta oss till himleriket, höhö! 

Åh gud vad tråkigt det är att åka bil, speciellt på hemvägen.. 

Hem kom vi iallafall & med ett välfyllt förråd så åkte jag och träna PUMP! Med all den drickan gäller det att träna... 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni sparade lite till oss ;-) Snyggt linne förresten. Idag känner jag träningsvärk både här och där efter pumpen, men bara att träna bort imorgon igen. Kram

Svar: Lite ska där nog vara kvar till er, haha!

Jag känner både från attacken, pumpen också nu imorse.. Tur det är marknad så man kan dricka sig i form nu :p kram
Charlotte Svensson

2014-07-15 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0