Fifty shades of grey

Nu har även jag sett den omtalade filmen. Jag tyckte den var jätte bra, över förväntan! 

Eftersom filmen är baserad på en väldigt bra bok trodde jag filmen skulle bli en stor besvikelse men istället visade sig tvärt imot. Jag tyckte där över väldigt mycket med detaljer i sexscenerna än vad jag förväntat mig.. men visst går allt väldigt mycket snabbare i filmen men det är en rätt stor självklarhet för mig. Filmen hade blivit oändligt lång om allt skulle varit med, jag tycker absolut att den är värd att se

Nu måste jag nog läsa om bok nummer ett igen, jag kommer inte roligt ihåg allt. Nu när jag sett filmen vill jag veta vilka av "alla detaljer de glömt" och slutar filmen som boken? Många ? hur ska jag kunna somna nu.. haha. 

tackar för trevligt sällskap <3 

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan bara hålla med, om du läser boken snabbt nu så lånar jag den sen 😉 tack själv tjejer för trevligt sällskap.

2015-02-18 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0