det var droppen!

Detta var verkligen droppen! Har du inga hjärnceller eller känslor kvar överhuvudtaget? Det är tur man har andra vänner som berättar saker för mig, för du gör det då inte. Jag trodde vi var bästa vänner! För mig är en bästa vän någon som alltid finns där, som ställer upp och som berättar alla hemlisar för en. Istället får jag alltid höra allt från alla andra. Hur tror du det känns egentligen?

Det var ingen bra fredags start idag men bättre blev den och bättre ska den bli.

Ibland måste man få ut sina aggressioner och denna gången fick ni läsare stå ut, sorry!


Ni får ha en trevlig valborg, det ska iallafall jag ha! Med dem bästa vänner man kan tänka sig :)




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0