försovit mig!

Har kommit fram till att lov inte är bra för mig. Jag ställer om dygnet, och det blir extra jobbigt när man börjar skolan igen. Somnar fortfarande inte förän tolv och mina ögon håller på att dö när klockan ringer på morgonen.

Idag vakna jag inte ens av klockan, eftersom jag glömt ställa den. Istället står mamma och skriker och frågar när jag ska ta bussen, just då kollar jag på klockan, en kvart tills bussen går :O ! Upp och hoppa och skynda sig. Men kommer ändå försent 1timme tack vare man måste ta buss.

Därför hinner jag lägga upp outfit idag!






<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack challe (a) :)

Hur e de annars med dig nu förtiden ? :)

Snygg outfit på detta inlägg (Y) <3

2010-04-07 @ 15:22:20
URL: http://kcsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0