hunnit med allt?

Vid den här tiden i normala fall ligger jag och sover som en stock i min otroligt sköna och mysiga säng, men inte idag nej! Har varit en fullspäckad dag.

Sitter nu och funderar på om jag hunnit med allt jag måste göra idag..

  • Varit hos lollo
  • Skrivit på papper om anställning (ska lämnas in imorgon)
  • Skrivit ut papper från skatteverkat
  • Strukit kockrocken
  • Duschat

Har fortfarande inte skrivit i papperna från skatteverket eftersom jag inte ritkigt förstår, men det är inte jätte akut inu bara att jag måste gå till sommarjobbet innan jag börjar jobba sen och lämna in dem istället för imorgon. Det handlar om att jag ska slippa betala så mycket skatt, för vem vill göra det bara för att man sommarjobbar lite? Inte jag iallafall. Men får nog be min kära syster hjälpa mig, hon kan det säkerligen bättre än både mig och mamma tror jag :)


Nu kallar verkligen sängen på mig. Känns fortfarande som jag glömt något, kommer väl på det när jag ligger i sängen?



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0