jobb..

Tiden räckte inte till igår, så han inte lägga in outfit eller skriva något. Men som ni läst tidigare så befan jag mig på tingvalla med mina underbara vänner igår. Förfest hos Ted med lite nytt folk sen taxi till tingvalla där det var riktigt mycket ös och jag hade så sjukt kul. (Alltid mycket bättre när man slipper äta där) tihi! Jag har blåsor under fötterna :O måste medge att det gör fruktansvärt ont!

Blev inte så mycket sömn inatt, hade 3 övernattningsgäster sådär helt spontant påkommet inatt vid 4 tiden .. Har nog sovit 3-4 timmar inatt :/ Men sen sov jag middag i typ 3 timmar :) Och nu ikväll har jag jobbat fast dock inte så länge, vilket jag tycker är bra! Kan säga som så att mina fötter behöver vila lite nu, några timmar på tingvalla i högklackat och servera några timmar idag, usch & fy!

Imorgon blir det stan och bio med Maja och Linda, och middag här på kvällen. B ra och mysigt avslut på lovet!

Bilder kommer från förfesten, när jag orkar lägga in dem!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0