Ny klippt.

Skodagen blev trots alla omständigheter rätt bra, men det var nog musiken :) eller vad säger du Titti? tihi. Jag jag slapp ha kockbyxor och mössa eftersom jag skulle vara "servitris". Regna lite men när vi skulle äta klarna det upp och vi kunde sitta ute, härligt! Men tycker fortfarande det är lite fel att vi skulle laga mat och fordon bara äta.. menmen, finns inget att göra åt det nu. Dem var faktist nöjda och klaga inte, vilket dom brukar göra.

Efter skolan stack jag direkt till frisören för att klippa mig, men eftersom jag vill ha kvar mitt långa hår (längre ska det bli) så fick det bli topparna idag bara. Blev lite färg också, inte vad jag räknat med men min frisör är så underbar så hon la i lite färg i min utväxt. Jag bara älskar henne. Fans dock en nakdel, haha ..



..jag fick gå hem såhär, tur det finns omvägar så jag slapp visa mig så mycket, tror dock att många jag mötte trodde jag var dum i huvudet när jag gick med folie i håret. tihi.

Ikväll är det Ghost Whisperer, gissa vem som kommer sitta klistrad vid tv;en mellan 20-22? Dubbelavsnitt och dem är helt nya ;D




<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var ju snyggt, sund att man inte mötte dig. HiHi

2010-04-29 @ 20:17:39
Postat av: carrouue

tack Challe <3 (a)

jag går ut; 13:48 (a) :D hihi

2010-04-29 @ 21:16:59
URL: http://kcsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0