present?

Vad köper man till en kille som fyller 17år? Det är verkligen helt omöjligt att komma på vad man ska köpa, killar är extremt svårt att köpa till. Om dem såklart inte önskar sig något, men vilken kille gör det? Finns dock tjejer som inte önskar sig något iheller. Men en kille?

Jag, Louise och Johanna åkte till Malmö efter skolan idag för att ihopp om att hitta något till Joel i present. Blev självklart först affärer till oss, det är väl viktigare? haha! Hitta en kjol, (orkar dock inte gå och fota den nu, kommer bild senare). När klockan närma sig halv sex insåg vi att vi var nog tvungna att börja tänka på vad vi skulle köpa, det är verkligen skit svårt. Till slut hitta vi iallafall :) Åkte med pappa hem, skönt!

Som sagt, har alltid kameran med men kommer alltid på det försent. Denna gången kom jag iallafall på det innan vi hoppa in i bilen. Resultera i inte så bra bilder, men alltid något! (a)




Idag skulle min syster åka till Kina för att hämta hem Micke + en veckas semester där. MEN alla flyg är inställda eftersom det utbrytit en vulkan på island och askan som är i luften kan vara farlig för flygplanen. Det är ju bra att dem tar det säkra före det osäkra men jag tycker verkligen synd om Therese som inte kom iväg och verkligen sett fram i mot att få åka ner där! Jag stör mig minst lika mycket på det som du, och tycker verkligen det är jätte synd. Vi får hoppas på det bästa och hålla tummarna för att du kommer iväg imorgon eller på lördag. (Därför kunde vi åka med pappa hem, han hämta henne på svågertorp, efter att hon hade varit en vända på kastrup.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0