Spontan shopping.

Idag har det varit hur underbart väder som helst, dock blåser det som bara den i Ystad men här hemma var det riktigt skönt!

Onsdagar är även otrolig sköna iskolan, 3 lektioner och slutar klockan ett :) Så ringde min kära mamma när jag var hemma idag och fråga när hon sluta och om vi kunde köra till stan när hon slutat. Och visst kunde vi det, så en mysig eftermiddag på nova lund med mamma har det blivit idag.


Linne från Bikbok

Halsduk från Gina Tricot
Solglassögon & Strumpbyxor från Lindex

Lika dana brillor som jag köpte för inte alls längesen, men eftersom minnet är som det är (eller vad säger du Maria?) så glömde jag dem på bussen när vi skulle till jägersbo på skärtrosdagen. Så nu har jag mina efterlängtade solglassögon igen!



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAr en lika dan halsduk, as skön är den ;) haha!<3

2010-04-18 @ 19:29:06
URL: http://[email protected]
Postat av: maria

jo tack! ditt minne är inte att leka med ;D haha

2010-04-26 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0