Herregud!

Fy faraO vad jag har varit dålig på att uppdatera, har fått klagomål men kan inte hjälpas när man är en bissy kvinna, tihi. Nej men ärligt talat har jag inte suttit vid datorn sedan Tisdags förra veckan vilket förvånar mig själv väldigt mycket!

Har hunnit med både 30års fest
                                  Bio på stortorget i Ystad
                                  Besökt Conny
                                  25års fest
                                  Bio i Ystad

Tänkte göra två inlägg med bilder, ett från 30års festen & ett från 25års festen. Har tyvärr inte haft med kameran på de andra ställena.

Idag var mamma & pappa i stan så skulle åka med dom hem när jag slutat. Men mamma ringer att skonsam har fått in Conversen som jag så gärna ville ha, så mötte dom där. Blev två par :O Jag måste verkligen ta tag i min beslutsvilja, hade riktig ångest och visste inte vilket par jag ville ha, så det fick bli båda! Nu är jag pank! För självklart när jag kommer dit visa hon är affären en annan färg för mig också ..

Plommonlila (dessa jag redan hade tittat på)


Vinröda (dessa såg jag idag)






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0