Höstnytt

Blev en del shoppat idag. Vi körde till Väla Center som ligger utanför Helsingborg tror jag. Där hade dom fått in sjukt mycket höst nytt i alla butiker fans bara lite sommarplagg kvar som det var de rea på.


Svart tröja med spets på - Kaphal
Två linne - Gina Tricot
Ett värme spray - H&M

Köpte även ett par byxor som jag har på mig nu, (se bild nedan)

Ikväll skulle jag egentligen åkt till en klasskompis men fam. Sixtenson ringde och ville bjuda ut oss på middag, så kunde inte åka till Louise längre eftersom mamma inte hade hunnit köra mig för vi ska vara iväg nu kl 6, så istället får jag också följa med och så åker jag till Louise imorgon istället :) men usch vad dåligt samvete man får när man bestämt något och sen blir det inte av :( ..


Linne - Bikbok
Jeans Tights - Vero Moda
Skor - Dinsko





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0