Myskväll i åskväder

Han bara hem, slänga av mig väskorna ta cykeln och cykla till Linda för att gå på Me and I party, egentligen ingenting för mig men det är ju alltid trevligt att prata med folk och fika lite :)

När alla hade gått hem stanna jag kvar lite och snacka med Linda, det börja åska och regna och jag drog på att cykla hem, joakim var inte hemma och både jag och Linda är svin rädda för åska. Så där satt vi två livrädda och snacka om allt mellan himel och jord, händer allt för sällan!! Men trevligt hade vi och popcorn som vi båda älskar åt vi :) tihi. Min kära bror körde mig hem sen, trots att vi bara bor några hus och en sväng ifrån varandra, taha!


Nu ska jag försöka sova lite, fast har inte hört åskan på ett tag ... eller ju självklart kom där en knall nu!




Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0