tobleronemousse

Imorgon är det min sista dag, känns faktist hur bra som helst. Även om jag inte är ledig något innan skolan börjar ska det ändå bli hur skönt som helst att sluta jobba och börja skolan istället. Skola är mycket härligare. Börjar få små ångest redan är att detta var mitt sista sommarlov och jag jobba igenom hela? Nästa sommar är man arbetslös eller förmodligen har man iallafall ett sommarjobb :)

Två hallon på där sen är det smaskens :)


Har varit ute och promenerat med Syrran idag, vi är riktigt flitiga nu :) känns skönt!



<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser gott ut, blev det uppskattat??? Visst är vi flitiga, bara hålla igång hela hösten också. Fast det fixar vi, peppa varandra så blir det hur bra som hellst. Ha en trevlig helg!

2010-08-20 @ 16:48:00
Postat av: Challe

den blev väldigt uppskattad :)

2010-08-21 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0