Fy skäms!

Dålig uppdatering, förlåt.

Idag har det verkligen varit fullt upp, iallafall periodvis. 8.00-9.30 hade jag prov i psykologi vilket nog inte gick så bra tyvärr.

Lektionerna resten av dagen var inställda, men vi skulle vid 15 tiden idag förbereda lite till vårt Julbord vi ska ha imorgon iskolan. Alltså var det bara att se glad ut & stanna kvar i skolan. Men för en gång skull så gjorde jag nytta när jag satt där & vänta. Vecka 3 har jag matlagningsprov och behöver prisberäkna 7 rätter, 4 av dom blev klara idag, känns riktigt skönt! Var hemma 6 idag? Känns inte bra när man har varit i skolan så länge..

Imorgon blir det skola mellan 8.00 - 23.00  ... tyck lite synd om mig! Det betyder alltså att det blir sängen för min del nu & inget bloggande imorgon, ska där i mot försöka ta lite bilder så ni kan få se vårt fina julbord :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0