Ullared

5.00 ringde klockan idag & då var det bara för mig, Louise & Martin att stiga upp för att köra till Ullared tillsammans med Linda. Mamma, Therese & Mia var också med men körde en egen bil.

Har varit en mycket trevlig dag :) Och har gjort 4 inköp som jag är riktigt nöjda med, lägger upp bilder imogon.

Just nu orkar jag inte göra någonting alls, ligger i min säng och sover till & från .. vilken lördag! Det är skrämande!

Igårkväll skulle jag, Louise & Martin till Linda & Joakim för att ha lite idolmys, eftersom alla skulle upp tidigt idag. Men sen blev det att Linda skulle jobba mellan 15-21 .. Då var det bara vi tre, barnen och Joakim kvar, sen skulle han till huset så det blev det helvt plötsligt bara vi tre barnpassare, men vem tackar nej till en mysig kväll tillsammans med Maja & Mira? :)




Inte den bästa bilden men va fan..






<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0