1 dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar i skolan sen är det äntligen det efterlängtade sportlovet. Ska bli så jäkla skönt även om jag bara gått i skolan i två veckor sen jullovet, tihi! Är redan trött på det ändå, och nu ska man börja planera till sitt matligningsprov som inte är jätte kul.. 6 rätters som tur är kommer jag att göra det med louise.

Ligger i soffan och känner mig helt utslagen efter träningen idag, brukar bara köra styrka men idag tog vi kondition också !! Måste säga att jag har usell kondition men den ska förbättras.

Börjar bli lite dålig på att lägga ut foto, får bättra mig! Men det är något ni också borde göra, kommentera! Allt blir så mycket roligare då, skriv gärna vem ni är också!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0