ledig.

Snön borde sluta nu, är otroligt trött på det nu, visst är det kul för barnen att de kan leka i snön & nu till sportlovet & att det dessutom var snö både på julafton & nyårsafton :) men nu är den 2 februari & jag är ganska trött på snön. I allafall när det håller på såhär. Det hindrar allt, möten, affärer, skolor, jobb & framför allt trafiken. Blir nog rekord på trafikolyckor i år? Nej vår & sommar är det man längtar efter nu & min 18års dag ;D men det kan jag nog vänta ett tag på, den flyttar sig nog tyvärr inte :/

Idag är det min lediga dag alltså passa jag på att sova till 12 :) skönt & det kändes att det behövdes. Duschade & fixa mig sen kom Linda & hämta mig för vi skulle åka ner till Andersfärghandel & göra hål i Majas öron, (hon fick det av mig i julklapp) men gick inte så bra men det var väl det vi hade förväntat oss. Så nu mera har Maja Sixtenson ett hål i ena örat. Synd men det kommer väl så småningom att hon vill ha i andra också. Gick verkligen inte att locka, muta eller tvinga! Vilket det brukar göra annars t.ex med Godis, glass eller smycke. När hon tar nästa hål ska hon få örhänge av mig för då har hon varit duktig!

Nu väntar jag på maten sen ska jag & mamma bege oss ut idetta vädret för att gå på Me and I party hos Linda, vilket inte intresserar mig ett skit men alltid kul att träffa folk & ju mer folk hon får desto mer får hon handla för (tror jag)! Hon får göra mig en tjänst en annan gång :) eller?


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0