Ny färgad!

Att gå till frisören är något jag älskar. Att bara sitta där och njuta av att något pillar en i håret och gör något nytt. Idag blev det fler ljusa slingor, alltså blondare. Klippte ytterst lite, vill ju ha längre. Dessutom ringde hon och väckte mig, ville att jag skulle komma ner tidigare, men vad gör det om ens frisör ringer och väcker en? Kan sova längre imorgon, har en vecka på mig att sova länge.

Hämtat Emmie på dagis och lekt lite med henne. Nu sitter jag här och är sjukt rastlöst som tur är händer förhoppningsvis bara detta en kväll denna vecka att jag sitter hemma. Annars avlider jag, inget bra på tv iheler.

Bild kommer på frissan sen ..


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0