renovering.

Försöker förstå mig på designen här, känner mig ganska stolt för jag lyckades. Måste dock fixa lite foto så jag kan få en ny header, måste dock fota lite först men eftersom jag har ny kamera så ska det bara komma ett bra tillfälle där man ser nått så när ut.

2 Johan Falk filmer, morötter och dippa, godis och chocklad har jag lyckats kränga i mig idag tillsammans med louise, en trevlig natt men med lite sömnstörning, men nu efteråt kan det kännas som en rätt kul greij. Nu har hon åkt för att dansa och jag sitter och väntar på att mina föräldrar ska komma hem från göteborg, har varit där hela helgen, så saknar dem faktist lite, iallafall så är jag nyfiken på att se vad mamma har handlat i Ullared.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0