stan & film!

Jag har aldrig sagt att tidiga mornar är min grej men när det gäller shopping då kan man vara uppe med tuppen, konstigt det? Malmö med louise idag, för första gången i mitt liv har jag satt min fot i en porraffär. Var nog sista också, haha! Men kan dock försäkra er om att jag inte handla till mig själv :D tihi!

Film - Dumpa honom, ingenting jag rekomenderar. Visserligen är där en del saker som verkligen stämmer in på oss tjejer när det handlar om killar, men en otroligt rörig film där det handlar om flera olika par, där de visar olika saker hela tiden. Jag fatta inte jätte mycket, men sen och andra sidan kan inte jag vara tyst under en hel film, kan förklara en del! Men jag tackar för en mysig filmkväll!

07.50 ringer min klocka imorgon! Eftersom jag är så underbar och har tagit på mig att passa min brors barn!


<3


Kommentarer
Postat av: louise

vad duktig du e :) hälsa de från mig :D SAKNAR DIG <3

2010-02-26 @ 10:04:31
Postat av: challe

saknar dig med <3

2010-02-26 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0