myskväll med louise!

Jag blir knäpp på mitt rum! Att ha snetak & förmycket möbler & speciellt för mycket kläder som inte får plats i gaderoben är sjukt jobbit & jag vill bara att vår källar ska bli klar så jag förhoppningsvis kan flytta ner istället, hade varit så mycket skönare. Större yta & inget snetak, rena drömmen för mig just nu!

Och att ha körkort är nog något av det jag längtar mest till, det är helt sjukt vad beroende man är av att ha bil eller som inte jag då har & måste då ha föräldrar, men vad gör man då om dom inte är hemma? Tur jag har en underbar syster som kunde köra mig till affären idag.

Sitter och tittar på melodifestivalen med louise och hoppas på att någon ska komma och knacka på dörren för att liva upp stämningen lite, för melodifestivalen var inte precis någon höjdare ?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0