vattenworkout!

Nu känner jag mig duktig. Sitter här i soffan och har precis duschat. Varit på vattenworkout ikväll, och nu sitter ni säkert och tänker, det är lite pensionärsvarning över det och ja det är de. Men pröva ni på, det är inte så att man flåsar sig till döds men det känns i musklerna. Pröva själva! Allt blir ju så mycket tyngre under vatten om ni inte viste det, HAHA!

Min träningsvecka;

Måndag - Vattengympa
Tisdag- Gymet
Onsdag - Bugg
Torsdag - Dubbelbugg

Nu är det bara allt det onyttiga man ska sluta med, vilket känns helt omöjligt för Charlotte Svensson. Men nej, jag ska verkligen försöka. Blev dock inte så enkelt, igår kom min mamma och pappa hem från Göteborg då mamma hade varit i Ullared och handlat massor med godis, och inte nog med det öste hon upp en riktigt fett godispåse på bordet, hon hade varit i en jätte stor godisaffär. USCH! Nej jag ska verkligen försöka nu.

Hade varit kul om ni slängt en kommentar i några inlägg :) blir så mycket roligare att blogga då!


<3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nämen tjena du! Det var inte igår precis? Hur är allt med dig? :)

Ha det gött! :)

2010-02-09 @ 03:59:40
URL: http://tobbeandersson.blogg.se/
Postat av: Challe

Hejhej. Nej det kan man ju inte påstå.. Det är bra, själv?

2010-02-09 @ 10:42:44
Postat av: (D) Tobbe (D)

Riktigt bra blogg. Fortsätt skriva ! jo hade en fråga. En kompis till mig hade tänkt att starta egen blogg och hon ber mig om en massa tips hela tiden. Du som är så duktig på att skriva och sånt. skulle du kunna ge mig några tips plzzzz ! :D <3

2010-02-09 @ 19:13:50
Postat av: Challe

Det är kul att du läser & ännu roligare att du kommenterar "tobbe (L)" :) Äm, vad för sorts tips vill hon ha? Jag skriver ner vad jag tänker och känner. Blir bäst så tror jag! :) Hon får gärna kolla in min blogg. Kanske får tips då ;)

2010-02-09 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0