Emmie är här :)

Min dag börja 10.00, gick upp & gjorde mig iordning. När mamma slutade 12.45 körde vi för att handla lite kvällsmat & annat smått & gott vi behövde ha här hemma, körde även & hämtade Emmie på dagis. När vi kom hem blev det fika, Emmie fick macka & mjölk medans mamma & jag lyxa till det med varsin semla idag :) gott!


Blev lite busskratt efter fikan & kameran kom även fram :)

Ikväll blir det korv stroganoff till middag. Emmie & Syrran ska äta här idag igen, tihi! När mannen är borta får "lilla" tösen komma hem & äta hos mamma & pappa igen (a) .

Idag tillägnar jag alla mina tankar åt min älskade vän louise m. familj! finns här bby!

<3


Kommentarer
Postat av: emma

haha challe :P sj sitter man här och är övertrött så man blivit pigg igen :P haha ska bli skönt med helg :P

2010-01-13 @ 18:35:00
Postat av: Challe

det är alltid härligt med övertrötta människor ;D

2010-01-13 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0