Fredag & taco

Äntligen fredag & en vecka har gått på praktiken, jobba mellan 05.30-14.00. Träffa chefen idag för första gången, min lärare var & hälsade på :) mycket trevligt må jag säga, haha! Brydde sig inte allt för mycket om mig utan mest om hur allt hade förändrats där sen hon jobba, men skönt för min del. Körde & handla med Linda, hämta barnen på dagis sen hem i duschen för att fixa sig & sen vidare till brorsan tillsammans med louise för att äta taco med deras kompisar :) mycket trevligt kväll. Tackar vi för!

Nu sitter jag här med louise & mina ögon har väldigt svårt för att hålla sig vakna, funderar på om jag ska se den nya wallander eller om den får vänta tills söndag? (blir nog söndag) tihi! Nej nu ska jag & louise gå & sova imorgon blir det stan med Linda & sedan middag hos moster med hela "tjocka" släkten.

Jag älskar min nya kamera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0