Promenad

Igår vakna jag bredvid louise & jag var på ett strålande humör, tror det beror på att hon inte sovit hos mig på otroligt länge. Iaf så bar det av till Nova & Burlöv med Linda & Louise. Jag handla bara ett linne & strumpbyxor (känns som jag bor på nova) .. mitt underbart strålande humör försvann när jag hitta ett par otrolig snygga skor som var för dyra för min plånbok men som jag ska ha .. mamma får följa med nästa gång! Jag kan verkligen inte glömma hur snygga dom var :( ! Humört blev på topp igen men gick snabbt ner när jag skulle välja kläder för kvällen. Vi skulle nämligen till min Moster & Mobror för att äta gott & umgås med hela släkten vilket inte händer allt för ofta. Mycket trevligt!

Alla har vi olika poser på bild. maha! ;D





Idag blev det en lååång promenad med Syrran & Emmie, 1,5 timme :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga bilder, tack för sällskapet idag. Alltid kul att snacka skit med dig.

Kram syrran

2010-01-24 @ 20:39:52
Postat av: Challe

Tack själv :) bra när man får prata av sig & samtidigt motionera :)

2010-01-25 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0