Bilder från de senaste veckorna av sommaren

Har en del bilder på vad som hänt de närmaste veckorna på lovet :)

Barnkalas, Maja fyllde 5år och jag kunde inte vara med och fira på kvällen så valde att komma på dagen när det var barnkalas.





Maja med sin bästa kompis Ida :)


Dessa kläder fick hon av mig i present. Ska vi kalla henne blivande model eller?


På kvällen åkte jag till Kulla med töserna, förfesta lite hos Maria




Har jobbat på Kiviks marknad (även Sjöbo marknad men där hade jag inte kameran med)






Tjuvbadat ännu en gång i Lövestad


Vi fira även att det var slut på marknads jobbet.


Har såklart varit på kulla de senaste fyra söndagarna nu, men jag känner inte riktigt att jag vågar ha med kameran där, visst där sitter kanske folk vid bordet där man ställer väskan men allt kan hända. Så det får nog förbli utan några foto därifrån denna sommaren, kanske har jag med den sista gången, vi får se?!

Har iallafall bestämt att jag ska bli bättre på det här med att uppdatera nu .. :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0