grillat är gott

Blir ett snabbt inlägg idag ..

Igår tjuvbada jag, Louise, Stoffe och Macke på Lövestad badet, skönt som bara den var det :) Sen hamna jag, Louise, Stoffe och Ralle i mitt uterum resten av kvällen. En trevlig och mysig kväll med lagom mycket cider :)

Har hunnit med både Nova och Oran idag, dock bara oran i en kvart typ, sen stängde det :( fick iallafall doppa mig, kanske kan ta en runda till sövde ikväll och svalska sig?

Ikväll ska jag, Maria, Håkan, Lenny och louise grilla här hemma. Jag och maria sitter just och svettas som grisar på mitt rum, här är nog minst 40 grader :O Ska snart till affären och handla.. Ha en trevlig kväll för det ska jag ha :)






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0