Kaffesnack..

Har varit ute och övningskört med mamma ikväll, och nu måste jag verkligen ta tag i och ringa och boka tid på körskolan. Det är mindre än tre månader till jag fyller år och jag vill ju självklart ha körkortet till min födelsedag :) Så det känns som att det är rätt lagom att börja köra ni? Och även börja plugga teori så smått.

Louise och Lilian har varit på kaffe ikväll också, trevligt. Louise är en av mina bästa vänner och hur trevligt är det inte att hon och hennes mamma kommer för att snacka sådär en kväll bara? Jag gillar sånt, det är sånt man bara önska skulle bli saning när man var liten och titta på alla andra som var äldre och hade det så. Börja snacka lite om Göteborg också, hade varit jätte trevligt :)

Nu blir det film och en påse popcorn innan sängen kallar. Ännu en jobbedag imorgon.



<3

Kommentarer
Postat av: louise

DE HADE VARIT SKIT KUL :D <3

2010-07-26 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0