Världens klantigaste mamma!

Jag har nog världen klantigaste mamma ever, iallafall för denna dagen. Vi skulle sätta oss ute och äta middag, den goda lasangen som vi inte åt igår. Men vad gör hon då? Jo, när hon går in och hämtar den för att sedan gå ut med den så glider formen ifrån henne och hon tappar den rakt på plattorna! Ja, lasange blev det iallafall inte idag, och 1 fattigare form blev vi... Det blev makaroner och korv istället.

Jag skulle vilja ha lite längre hår, men jag vill inte ha extension, både dyrt och ser fruktansvärt ut. Jag får väl ha tålamodet med mig och försöka låta det växa snabbare? Hur nu det ska gå till? Jag är iallafall super nöjd med min färg på håret :)



Sista jobbdagen imorgon sen håller vi helg :) Jag känner på mig att denna helgen kommer bli super bra!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0