Pizza

Män säger jag bara! Mamma hade tagit upp mat till ikväll och när jag ringer Linda är pappa hos dem och äter korv för att sen hjälpa dom med bygget. Män somsagt, dom är inte alltför bra på att höra av sig.

Så jag och mamma lyxa till det lite idag, körde till Empoli och åt pizza :) Sen körde vi ner till bygget och kolla hur det gick, ganska kul och följa och titta hur allt går till. 


Spännande att sitta i en stor traktor..




Min pappa trilla ner från en byggnadställning idag, men varför ska man gå till doktorn? Kan vara farligt. Jag vet redan nu hur mycket han kommer ojja sig imorgon om hur ont han har, kommer inte kunna resa sig från sängen i morgon bitti. Men doktor? Nej!

Idag har min bästa kompis syster fått en liten pojke som ska heta Helmer. Grattis till hela familjen Davidsson/Nilsson, både mormor, morfar, mostrar och såklart de nyblivna föräldrarna.


<3


Kommentarer
Postat av: Maria

lite sent, (a) men jag tackar! <3

2010-07-26 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0