Första dagen på jobbet!

Skulle bloggat igår när jag kom hem från vomb men datorn hängde sig riktigt ordentligt så jag bara stängde ner möget, blev så ..... arg och samtidigt var jag jätte nervös och stressad för jag borde legat i sängen vid den tiden då jag satt vi datorn.. jaja!

Två bildet från igår .. (är faktist riktigt nöjd med bilderna, för att vara min kamera & jag som tagit dem, är dem jätte bra!)



Idag var min första arbetsdag och som jag sagt tidigare, självklart ska det vara strålande sol nu när jag jobbar! Allt har varit jätte bra och just nu känns det toppen, alla har varit super trevliga. Dock har det varit jäkligt svettigt, ni kan ju själv tänka er att stå i ett kök med massor av ugnar, stekbord & andra spisar igång, inte nog med det så står solen på in i köket hela dagen och kockkläder är inte svalt! .. menmen man får vara glad ändå! :)

Arbetstiderna är inte att klaga över iheller. Börjar 9 varje dag ;D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0