Midsommar

Midsommar har mycket gott med sig :) Det är en härlig högtid vi firar.

Gör midsommarkrans
Klär midsommar stången
Firar med nära & kära
God mat
& eket

Min midsommar afton firades hemma hos Louise och Lilian med både den äldre och yngre generationen, mycket trevligt, klädde midsommar stången, spela kubb och brändboll och även någon jäkligt rolig lek där man skulle leta bollar igenom strutar.

Får inte glömma med att jag börja min midsommar hemma hos min syster tillsammans med Louise där vi åt en god frukost och sedan gjorde väldigt fina kransar till våra hår :)


Ikväll blir det eket och förfest hos Louise där vi grillar korv :)


Kameran är helt död så måste ladda den, bilder från igår och ikväll kommer imorgon.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0